Kungskonsumenten

ti 15.4.2014

  • 1 min
  • tillsvidare

Katsojamme tilasi NetAnttilasta itselleen kuntopyörän ja maksoi ostoksen verkkopankissa. Neljän päivän kuluttua tilauksesta postiluukusta kolahti kirje, jossa kerrottiin, ettei tuotetta ei pystytä toimittamaan. Tilauksen hyvityksestä kirjeessä ei puhuttu mitään.

Kun katsojamme soitti hämmästyneenä NetAnttilan asiakaspalveluun, hänelle kuitenkin luvattiin nettiostoksen summa hyvittää.

Katsojamme ihmetteleekin, miksi NetAnttila ilmoittaa verkkokaupan peruutuksesta perinteisellä kirjeellä ja ilman hyvitystietoja?

Vastaajana Anttila Oy:n verkkokaupan johtaja Mika Kakko. Toimittajana Panu Vatanen.

Tilläggsuppgifter

Bild 16:9

TV-sändningens ljudspår finska stereo

Kan ses utomlands

Sändningar

Visa tilläggsuppgifterDölj tilläggsuppgifter

Avsnitt

Inga kommande avsnitt

Klipp

Kungskonsumenten

Kuningaskuluttaja-ohjelmaan ei tehdä enää uusia jaksoja. Myöskään Kuningaskuluttajan verkkosivuille ei enää tehdä uutta sisältöä ja ohjelman sosiaalisen median kanavat suljetaan. Kuluttajan näkökulmasta tehtyä journalismia tarjoavat jatkossa Ylen uutis- ja ajankohtaistoiminta ja tutkivan journalismin MOT-ohjelma.

Titta också